lørdag den 15. december 2007

Scrappedag på trekanten...

Ja, så kom både årets og sæsonen's sidste scrappedag, og sædvanen tro afsluttede vi lidt ud over det sædvanlige.
Efter at have scrappet et par timer, mens vi gnasked de medbragte godter i os, gav Susanne kage og kaffe.....MUMs.... det var "Appel crumble"...


Fra venstre mod højre sidder Lise der lige ser lidt tænksom ud, Louise og Alma i hyggelig snak.

Igen fra Venstre mod højre, Karina som ikke vil fotograferes, Stinne som sørger for hun kan ses, og Susanne der strutter med sine mave for bordenden.

Så kom der gang i vores bingo, og Lise har allerede "scoret" en pakke...uhh...det er spændende.

Louise og Alma i dyb koncentration.
På bestyrelsens vegne, vil vi gerne sige tak for året som er gået. Tak til nye som gamle medlemmer. Kan i alle have en rigtig glædelig jul samt et godt og lykkebringende nytår.

8 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Hej Scrappe Tøzer...:-)

Tillykke med bloggen.

Det ser ellers hyggeligt ud...:-)
Glæder mig til at følge med her, ærgerligt at jeg bor så langt væk :-/

Mutte sagde ...

Det er da en smadder god ide i har fået, god jul til jer alle. Kikker ind en anden gang.

Charlotte sagde ...

Hej med jer.

Dejligt at se en scrap-klub-blog. Hyggelige billeder i viser! Jeg glæder mig til at se hvad der vil ske her fremover.

Rigtig glædelig jul til jer alle. :-)

Thanni sagde ...

Tillykke med bloggen :)
Bli'r jo spændende at følge med her :)
....og glædelig jul til jer :)

Sabina Bjerre sagde ...

Ej hvor ser det bare hyggeligt ud!!
Og god ide med denne blog!

Håber i kunne bruge gaverne :)

KNUSSSS

MULTISCRAP sagde ...

Kære Aalborg Scrap tøzer !!

Her fra Multiscrap familien skal der lyde et rungende Glædelig Jul samt et godt og kreativt nytår.

Vi glæder og til også i det nye år at sende mange pakker nordpå - haha !

24 december hilsen

Iben

Susanne sagde ...

Hej Betina,

ser først dit indlæg nu ;)

Meeeen det er jo ikke "appel crumble" - det er "æblekage med smuldredej" (bare lidt internt omkring danske vs. anglikanske udtryk)

Meeen ja, det var superhyggeligt ... og jeg glæder mig bare så meget til vores hygge den 9. januar ... med januarudsalg og masser af hygge!!

/Susanne

SCRAPbooktikken sagde ...

Hej Scrap Tøser fra Aalborg.

Som "gamle" sundbynit, glæder jeg mig over, at se så I har fået denne forening op at køre.
Måske, jeg en dag kigger forbi, hvis jeg tilfældigvis skulle være i området på en af Jeres scrap-dage.
Og tillykke med den flotte blog.

Jeg vil ønske jer et rigtig godt nytår.

Linda Hautop Jensen/Lunte
SCRAPbooktikken
(Frederikshavn)