onsdag den 7. maj 2008

Scrapdag i maj...

I dag var det den første onsdag i maj, så vi har holdt vores mdr. scrapdag... Men helt som sædvanlig var den ikke, langtfra endda ;-)
Vi havde nemlig besøg af Heidi/Angely som er medstifter af Danmarks første online scrapbooking magasin..... Vi var vildt imponeret af, at hun kørte helt herop til det Nordjyske, de er alligevel et stykke vej. Heidi kommer fra en by der hedder Engesvang, som ligge mellem Silkeborg og Ikast. Heidi er en rigtig sød, hyggelig og varm pige, som stillede os mange spørgsmål, men tror at vi svarede på meget mere end hun spurgte om ;-) men det mest grumme var nu, at hun også ville tage en masse billeder af os.......

Her ses Heidi, parat til at farvelægge hendes stempeltryk, og ved siden af ses Jette/Thanni, som er et nyt gammelt medlem...... hø hø hø...... Gad vide hvad hun spekulerer på???? Velkommen igen til dig Jette.


Vi havde endnu et nyt medlem, Sara som vi mødte til vores "åbent hus" arrengement i Haverslev. Velkommen Til dig også, sejt at du vovede dig herud ;-)

Så nuppede jeg lige et enkelt billede at Louise, Lise og Stinne..... de ser nu noget fordybet ud..... MEN????? det er da vist ikke i scrap???? LOL......

Men en stor tak til Heidi, vi er alle så imponeret af din ildsjæl..... et supersejt stk. arb. du og din makker Henriette laver....

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Takker for de søde ord :) Tak for en dejlig aften i jeres selskab.

Håber vi snart ses igen.

KH Heidi - en af de der scrapsisters ;)

Thanni sagde ...

Det var en rigtig hyglig aften / s[ jeg gl;der mig til næste gang..og så tror jeg da faktisk jeg vil overveje at huske mine briller ;D

Anonym sagde ...

Jeg nød også aftenen i fulde drag. Arbejder nu på udfordringen til næste gang. De to slags bånd driller mig, men mon ikke det løser sig.
Super artikel på Scrapsisters.dk