torsdag den 23. april 2009

Kursus-hyggedag...

Så har vi fået svar fra alle, og vores kursus-hyggedag, kommer til at ligge d.16 maj. Alle kan komme den dag, undtagen Christina, og som desværre ikke kan nogen af dagene. Så det synes jeg er ret flot piger. Da vi plejer at være 12 disse dage, har vi 4 pladser åbne. Bestyrelsen har ikke fået aftalt en pris endnu for disse, men det kommer på plads hurtigst muligt. Så meld tilbage til Betina, så bliver det først efter mølle princippet....

Der er indtil nu kommet bud på 2 "How too's", og vi vil rigtig gerne modtage flere. Så slv en lille ide, frem med den ;-)

Når vi i bestyrelsen har fået sammensat programmet, ligger vi det ud her. Det bliver nok omkring 4-5 maj.

Vi glæder os til at se jer...

6 kommentarer:

Stine sagde ...

Lyder godt! Glæder mig meget :-)
Hmm.... jeg får nok ikke tid til at være kreativ...

Anonym sagde ...

Det skal nok blive en hyggelig dag... ser frem til det...

pia sagde ...

Jeg synes ikke at jeg kan finde en kontakt email adresse til Aalborg klubben her på siden - er der nogen som kan hjælpe med en email adresse til en fra bestyrelsen?
På forhånd tak ;)
Pia

Betina Olesen sagde ...

Hejsa Pia...

du kan maile til mig på...

betinao @ mail.dk

Husk at fjerne mellemrummene...;-)

Hygge fra Betina

Susanne Christensen sagde ...

Sp.ndende ... der ville komme program cirka nu??

Hehe, nej jeg har styrtende travlt og skal desværre til Sjælland i den weekend. Men jeg fandt bare denne lidt sjove side: http://gratisskabeloner.dk
... mine elever bruger en sjælden gang mm-papiret derinde fra, men nu så jeg lige at der også er nodepapir og skydeskiver ... og det kunne måske godt bruges af scrappere - og enkel logaritmisk papir er nu heller ikke at foragte ;)

Godt I hygger jer - jeg er midt i et vadested lige nu - har søgt om fastansættelse efter sommer, men er langt fra sikker, så måske er jeg med igen fra august!?? Hvis jeg har samme job eller er helt uden job til august, så vil jeg i hvert fald gerne, hvis jeg starter nyt op igen, så venter jeg altså endnu et halvt år ;)

all the best

Christina Kjølby sagde ...

Kan I nu alle have en rigtig god og hyggelig kursus dag på lørdag. Det er øv at jeg ikke kan komme, men.......... tror ski´ Louise ville blive lidt skuffet hvis jeg ikke er hjemme på hendes fødselsdag ;-)
SES!