torsdag den 2. april 2009

Mange oplysninger... læs med...

Jette har smidt en ny udfordring til os, og lokker med en lille gevinst i den anden ende. Den er til onsdag d.6 maj.
Udfordringen består af: at man skal bruge ordet "Lykke" og man må bøje og bruge det som man vil.... eks. ulykkelig, det lykkedes, held og lykke, jeg er lykkelig for..... etc. om du vil bruge ordet i din titel el. journaling er om til dig selv. Der skal nemlig, også være journaling på, mere end 10 linier og det helst skrevet i hånden. Held og lykke.

Vi aflyste jo vores kursusdag, og blev enige om at holde en hyggelørdag istedet. Vi har fundet 2 datoer, så vi håber at i kan en af dem. Lørdage d.16/5 og 13/6...... vi vælger den dag, hvor der kan komme flest. Så mail til mig hvilken en du kan evt. dem begge.

Vi har planer om at lave nogle små workshops el. makes and takes.... altså ikke vi i bestyrelsen, men vi i scrapklubben, så vi håber at så mange som muligt, har lyst til at vise et eller andet. Det kan være en teknik du har set på nettet, man kunne sætte sig ind i og vise os andre, eller har du prøvet en make and take, så kom og vis os andre den.
Det ville være så sejt, hvis vi alle lige brugte 10 min. på at vise andre en bette ting, og så kune få lov til at afprøve bagefter. Det bliver bare så godt ;-)
Har du brug for at købe nogle materialer til dette, så skriv til en i bestyrelsen, så finder vi lige ud af noget.... bare at vi ikke skal bestille det udenlands...

God påske til alle....

2 kommentarer:

Thanni sagde ...

Vil da lige sige tak for sidst - synes det var super hyg'ligt :)..og glæder mig til at se hvad folket finder på til udfordringen ;)

Mona sagde ...

Hej Aalborg Scrap club.

Thanni havde lagt en hilsen på min blog,så jeg skulle lige tjekke hende ud.

Sikke en hyggelig club I har i Aalborg - Jeg blev helt varm, da jeg kom ind på jeres blog. Så åbne , venlig og super hyggelige!!!! Gad vide hvor mange I er?

Jeg håber, at møde jeg engang på noget convention eller lign....

God påske

Mona