onsdag den 10. marts 2010

Sommerhustur 8-9. maj i Hals

Hej alle nye som gamle medlemmer.

Vi har valgt at gøre et nyt tiltag i år og det er at vi ligger mest muligt ud på bloggen istedet for at bombardere jeres indbakke med mails - dette gør forhåbentlig også, at vi får mange til at se på vores blog løbende og måske en gang få gang i vores eget interne forum - er prøvet før dog uden held, men da var vi heller ikke 21 medlemmer!!

I dag til klubaften blev I spurgt om I kunne deltage i sommerhusturen, hvilke dage, evt. bidrage med noget (praktisk, work shop m.m.). Venligst tjek nedenstående og kom med rettelser:

Kommer:

Lise V. lørdag
Betina lørdag
Stine kommer noget af lørdagen
Henriette lørdag -hjælper gerne med det praktiske og bager gerne en kage
Marian lørdag - hjælper gerne med det praktiske
Gitte lørdag - hjælper gerne med det praktiske
Helle lørdag - bager en kage
Dorte lørdag
Karen lørdag
Sara lørdag
Susanne lørdag
Ditte lørdag
Lise Qvist - lørdag
Annette - lørdag

Kommer ikke:

Maria Louise
Pia
Jette
Christina
Mona
Charlotte
Karina
Birgit

Jeg vil meget gerne have en tilbagemelding på ovennævnte hurtigst muligt og også gerne om der er nogle som vil holde et lille indlæg/lære os en teknik eller noget helt andet scrap relateret. Evt. materialeindkøb til dette, godtgøres af foreningen. Kom med en regning, så ordner vi resten.

Nærmere deltaljer for turen kommer efter vort møde den 25/3

6 kommentarer:

Pia sagde ...

Jeg håber at jeg ikke skal arbejde!!

Stine sagde ...

Jeg skulle gerne have opholdet på fødegangen overstået til den tid ;-) Men lad os nu se, hvad det bliver for en bandit der kommer!... Ellers regner jeg med at komme lørdag - bare ikke hele dagen.

Thanni sagde ...

...som sædvanlig har jeg arbejdsweekend - surt :/

Christina Kjølby sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Christina Kjølby sagde ...

.... og jeg sidder i Norge og skal til konfirmation om søndagen.....

Livet på Søndergaard sagde ...

Jeg er med på at overnatte, hvis jeg ikke er alene om det :)