onsdag den 8. oktober 2008

Convention...lørdag d.4 oktober...

Ja, så kom dagen, hvor vi endnu engang skulle til convention på Fyn....
Denne gang var vi 4 afsted, Karen, Sara, Lise og Betina....
Vi kørte fra Aalborg af, omkring 6.00. og det gik så godt, at vi nåede vores stam rasteplads allerede kl. 8.15. tror jeg den var.... så der var god tid til at nyde vores medbragte morgenmad, hjemmebagte boller og hjemmelavet blommesyltetøj.... mums.... men teen blev indtaget i bilen, for meget varme var der nu godt nok ikke....

Her ses Sara og Lise godt igang med at tygge... Mon der kom en kommetar der... det kan jeg dog ikke lige huske... ;-)

Her er Karen ved at få sig balanceret igennem smøringen af bollerne, det er ikke nemt uden et bord, men sjovt at se på....LOL...

Det var Sara og Karens første tur til convention, om det blev deres sidste må tiden jo vise. Men er dog bange for at visse personer skal på havregrød den næste mdr.
Men en rigtig hyggelig tur, med godt humør, god ro og orden i bilen, og ingen der skulle ødelægge den med sømandssange... vel Alma....
Ja, jeg er klar til april.... er i også det???

1 kommentar:

Susanne Christensen sagde ...

Ødelægge med sømandssange ... sømandssange er da næsten det eneste som kan få humøret i vejret når man skal sidde i en bil i flere timer ;)
Hilsen en af de få scrappere som meget hellere vil ofre 70 kr i porto igen og igen, fremfor at gå rundt i en kæmpe hal, hvor nærmest alle butikker falbyder deres varer til underpriser og hvor folk går rundt i kø i timevis - som en slags slowmotion boogie-woogie ;)

Haha jeg skal være ordentlig - jeg ved I hygger jer ;)

Så må Alma synge for mig en anden gang!