tirsdag den 28. oktober 2008

Kursusdag...

Lørdag d.25 okt. havde vi sædvanen tro, kursus i vores klub, og det var en stor succes. Dette er nu vores tredje kursus med kursusholdere udefra, og jeg må sige at det er helt fantastiske at gøre det på denne måde.

Vi startede dagen med at mødes over et rundstykke, og fik en god snak, og bestilt vores frokost. En meget vigtig ting... for i ved nok uden mad og drikke....

Vores kursusholdere denne gang var Annette aka Netti og Jette aka Ma11edina, der stod for at stoppe noget nyt viden ind i vores hoveder. Jeg må sige at de var energiske og standhaftige, for jeg tror sørme at der er kommet noget ind på lystavlen ;-)

Netti lagde hårdt ud med at vise os ud i doodlingens kunst og alle dens afskygninger og kringelkroge.... og her er det jo kun fantasien der sætter sine grænser, og så at komme ud over ens egne grænser... det var vildt spændende og sjovt at afprøve.

Her viser Netti eksempler på hvordan det er brugt på forskellige layouts, ja, selv Jette lytter interreseret med kan jeg se.

Så fortalte Jette meget udførligt om hvordan man kan farvesammensætte sine Layouts, hvordan man kan tage udgangspunkt i sine fotos. Hvordan man opstiller og finder/bruger pynten. Et rigtig godt grund fundament at have med sig.

Her sidder vi alle og lytter meget opmærksomt... det er jo vildt spændende det her...
For dem som ikke kender os helt så godt, så er det ved vinduesrækken fra venstre :
Ditte, Susanne aka susannezni, UT Betina aka Hotcat, Stine og Susanne.
Næste række fra venstre:
Alma, Dorthe og karen.
Efter frokosten, som var kinesermad, gik Netti igang med at undervise os i Kalligrafi, men her har vi desværre ingen billeder fra.... Hold op, det er da ikke bare sådan lige, og alligevel så fornemmer jeg, at det er noget man hurtigt kan få lært sig, hvis man sætter sig til at øve. Det er en rigtig fed måde at kunne skrive på sine Layouts på.
Summa sumara.... en rigtig rigtig god dag, som kun kan blive en ommer. Så tak til Jette og Netti, for at i gad at komme, tak til at i kunne holde os snakkende mennesker ud så længe ;-) jeg tror ikke vi er de nemmeste kursister I har haft.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hvor vill jeg dog gerne have været der - det lyder som en god og inspirende dag ;-)