søndag den 2. maj 2010

Sommerhus-kursus...

Ja, nu er det jo lige ved at være tid for de fleste af os, til at vi skal mødes en hel lang fantastisk lørdag til sommerhus-scrap... Der vil være indlagt hygge (det er dog mest for egen hånd), konkurrencer, god mad og et bette kursus.

Det er kurset jeg her vil reklamere for: Nemlig Skrumpning... Nåh nej, det var krympeplast, det hed...


Alle de små blå blomster rundt omkring på LO'et, er punchet i 3 str. og derefter farvelagt med farveblyant, og krympet med varmepistol. Skulle du have lyst til at prøve kræfter med krympeplasten, så har du nu muligheden. Krympeplasten er indkøbt af klubben, så det skal du ikke tænke på.

Du skal medbinge:
Varmepistol.
Farveblyanter og en sort tusch.
Sværte, både Stazon og Versa Mark dur.
Stempler, f.eks. dyr og blomster der er nemme at farvelægge og klippe omkring.
Punch, f.eks. retroblomsten er rigtig god.
Pensel.
Bageunderlag.

Hvis der er noget af ovennænte du ikke har, så deltag gerne alligevel, da jeg har det hele + at vi jo bare låner af hinanden. Glæder mig til at se jer.

1 kommentar:

frk-humlebi sagde ...

Det lyder bare spændende. Jeg har allerede mentalt pakket min lille trolly, og glæder mig til en super hyggelig dag *s*