onsdag den 12. maj 2010

Udfordring til klubaften i juni

Hej. Tak for en super hyggelig aften i dag, hvor vi var 10 samlet. Tak for kaffe og Kage Pia. Der blev scrappet....lidt og handlet...meget!! Linda fra www.scrapper.dk var på besøg.

Til næste klubaften har vi en ny udfordring, som denne gang ikke er en skitse, men istedet for et tema: sommerferie; ordet sommer eller ferie eller sommerferie skal indgå og så skal der være journal på - ikke kun tid og sted, men lidt mere.

God fornøjelse og husk evaluering af vores sommerhustur til mig senest søndag i næste uge og gerne før.

/Lise

1 kommentar:

Betina Olesen sagde ...

Det lyder til at i har haft en skøn aften, var rigtg godt træt af at jeg ikke kunne være der. Men jeg må så sige, at det er første gang jeg ikke har mødt op,så meget fravær kan der vist ikke være tale om ;-)
Spændende udfordring, så må jeg se om jeg skulle have lidt billeder der kunne passe dertil....